11 Şubat 2017 Cumartesi

Pattaya (19-20-21.Gün)

19.GÜN

Bugünkü planımız Coral Island. Şehrin merkezinden kalkan vapurlar ile yarım saatlik yolculuğun ardından saat 12.00 de Coral Island'a vardık. Ardından burada polisin olmadığı bilgisini alıp tekrar motor kiraladık ve vakit kaybetmeden ada turumuza başladık :) Mercan adasından Pattaya'ya son vapur akşam 6 da olduğu için bu küçük,güzel adayı motor ile tamamen gezip tüm kumsallarda denize girdik. Adanın ismi mercan olup herhangi mercan ile karşılaşmadık. Buradaki güzel ada turumuzun ardından son vapur ile tekrar Pattaya'ya varıp akşam yemeğimiz ve alış verişin ardından günün yorgunluğunu masaj ile bitirerek keyifli bir şekilde tamamladık.

Vapurda Biz :)

Coral Island

Akşam Yemeğimiz :)

20.GÜN

Bugünkü planımız akşama kadar dinlenmek ve akşam gideceğimiz Tayland'ın meşhur LadyBoy (Travesti) şovlarından olan Alcazar şovu izleme. Haftanın 6 günü farklı saatlerde günde 3 kez gösterimi olan, tamamı travestilerden oluşan dans şov için biz saat 20.00 deki gösterim için kişi başı 700 Baht'tan biletlerimizi alıp bu güzel dans şovunu izledik. Ardından Alcazar Show'un hemen yanındaki sokak satıcıları ve alışveriş yapabileceğimiz yerde yediğimiz deniz mahsüllerinin ardından günümüzü tamamladık.

Alcazar Show Öncesi

Alcazar Show

Akşam Yemeğimiz



21.GÜN

Tayland tatilimizin son günü Samet adası turu olacak. Pattaya'ya yaklaşık 70 km uzaklıkta bulunan Ban Phe'den vapur ile yarım saat uzaklıktaki Samet adası için bir gün öncesinden almış olduğumuz ulaşım turu ile adaya saat 12.00 gibi vardık. Bu adada da polis olmadığını öğrendikten sonra motor kiralayıp son vapur saati olan akşam 6'ya kadar bu eşsiz güzellikteki adada son günümüzü bol bol güneşlenip denize girerek geçirip sonlandırdık. Akşam Pattaya'ya vardıktan sonra bu yorucu günü masaj ile sonlandırıp 3 haftalık Tayland tatilimizin sonuna gelmiş olduk.

Samet Adası

Samet Adası

34 yorum:

  1. Ne güzel :)... Tayland'a ben de gitmek isterim bakalım nasip...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kesinlikle tavsiye ederiz :)

      Sil
  2. Her yorucu günün masajla sona ermesi de iyi fikirmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Günün yorgunluğunu atmak için çok iyi :)

      Sil
  3. İlginç yerler. Balıkları da çok güzel gözüküyor. Henüz görmediğim yerler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım size de nasip olur, gerçekten ilginç ve güzel yerler :)

      Sil
  4. Böyle bir seyahat yapmak ne güzel!.. Belli mi olur bize de kısmet olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kısmet olur, gerçekten çok keyifli yerler

      Sil
  5. Çok güzel yerler ya,sayenizde orada geziyor gibi oluyoruz :)
    Ben de bir gün gitmek istiyorum Taylanda,bakalım bakalım.
    Çok teşekkürler sizee ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz :)) İnşallah bir gün gidersiniz, gerçekten çok güzel yerler

      Sil
  6. Blogunuzu takipteyim :)
    Bana da beklerim, saygılar :)
    http://markininkalemi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Harika bir seyahat :) İyi eğlenceler :)
    Yeliz'in keşif etkinliğinden keşfettim blogunuzu takibe aldım ;)

    YanıtlaSil
  8. Harikaa. Yayinlarinizi ilgiyle okuyorum. Bende böyle bir seyahate çıkmayı düşündüğüm için yazılarınız faydalı oluyor. 🖒🖒

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel kareler Her şey güzel gönlünüzce olsun inşallah :) Efendim Sevgili Değmesin Yağlı Boyanın başlatığı güzel etkinlik hediyeleşme Etkinliği de sizlere eşleştik bana bu adresten ulaşa bilirseniz sevinirim sessizkalmak@gmail.com Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, hemen ulaşıyorum size.

      Sil
  10. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tabiki hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  11. bloguma beklerim arkadaşlar sayfamdaki eksiklikleri yorum olarak belirtirseniz cok sevinirim http://kendinigelistiir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Gezi bloglarına hastayım bloğunuzu keşfettim bende bloğuma beklerim esen kalın :)

    YanıtlaSil
  13. Boa noite! me segue que eu sigo de volta no Google+

    Endereço meu blog: http://nintudo.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
  14. Güzel bir tatil olmalı:). Bu arada blogumada beklerim:)... https://tutkum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzeldi, teşekkürler :) Hemen geliyorum blogunuza

      Sil
  15. Davete icabet etmemek olmazdı. Hayatımın yarısı mutfaksa, geri kalan yarısı da tırım tırım gezmektir benim için. Tayland gezinizin sonlarına yetişmiş olsam da diğer yazılarınızı da okumak istiyorum.
    Bu arada yemekleri nasıl? Kuzenim gitmişti, baharattan yiyememiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemekler baharatlı ve soslu olduğundan alışması biraz zor oldu ama sokak satıcılarının sattığı deniz mahsülleri mangalda olduğu için biz daha çok onları tercih ettik. Her zaman bekleriz, saygılar :)

      Sil
  16. Merhaba ziyaretiniz için teşekkürler bloğunuz son derece güzel bir gezi bloğu sayenizde birçok yer hakkında bilgi edinip göreceğim zaten en sevdiğim şeyler mutfak, kitaplar ve seyahat

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,

    Başlık da konu da ayrı güzeller.
    Tanıştığımıza sevdindim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederiz, biz de memnun olduk :)

      Sil
  18. İadeyi ziyarete geleyim dedim paylaşımlar süper çok beğendim 👍👍👍

    haktandinle.blogspot.com

    YanıtlaSil